کار بسیار زیبا و ارامش بخش مناجات از گروه مردان مردانی در حرم امام مهربانیها

کار بسیار زیبا و ارامش بخش مناجات از گروه مردان مردانی در حرم امام مهربانیها

 5e86_88888888888.png

 با کلیک روی تصویر دانلود کنید

سلام...انشا... همه ی شما بزرگواران خیلی خوب باشید...ببخشید که خیلی وقته بنا به دلایلی پست جدید نزاشته بودم و از این بابت خیلی عذرخاهم...قبل اینکه کار رو معرفی کنم همونطور که تو پست ثابت هم گفته شده شما عزیزان جهت دعوت و هماهنگی جهت اجراها با مدیرهماهنگی گروه جناب آقای استادرضابقایی09155088694تماس حاصل بفرمایید.برای ارائه نظرات و پیشنهادات و سوالات راجع گروه هم میتوانید نظرات خود را به Rezabaqaee@gmail.comدر میان بگذارید. و ادرس ما در ویسگون http://www.wisgoon.com/siratalnabi87/ میباشد...

شماها وقتی عصابی بشید یا ناراحت برای اینکه اروم بشید چیکار میکنید؟ من که برای خودم یه راهکاری پیدا کردم حالا با دید این روانشناسا که هزار تا دستور انچنانی دارن کار ندارم با منطق خودم میگم...این کاری که برای شما اینسری میزارم از اون کاراییه که من هروقت ناراحت و عصبی بشم میزارم و گوش میدم و یک ارامش فوق العاده ای به ادم میده و چند روز پیش سوار ماشین که بودم این کار رو گذاشته بودم و تو سکوت خودم رفته بودم خیلی ارامش بخش بود فک کنید یک جاده باشه و سکوت باشه و سوار ماشین باشید و گوش بدید...

این کار که از گروه سیرت النبی مشهد مقدس میباشد برای خودم خیلی خاطره دارم...این کار با صدای استاد رضا بقایی که تکخوانی با یا الله... گفتنشون شروع میشه و در ادامه شاهد تکخانی استاد محمدی و استاد محمدیاری هستیم...خیلی خیلی متن تواشیح پر معنی داره...حتما گوش بدید و بارونی که شدید برای ماهم دعا کنید....

glwr_6666666666.png

 

bwj0_999999999999999999.png

8igy_untitled77777777.png

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 15 بهمن 1394برچسب:گروه تواشیح,تواشیح,گروه تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس,, ] [ 9:19 ] [ سیرت النبی ]
[ ]

کد بارش گل رز به دنبال موس